Arribem al final del curs i mirem enrere el fil que hem anat teixint dia a dia. Un fil ple de nusos, de colors, de moments compartits a l’aula, a les diferents activitats, a les festes compartides, al pati, al carrer, a les sortides…
Aquest curs el fil s’ha estirat, s’ha cargolat, de vegades s’ha embolicat… però mai s’ha trencat, perquè entre tots l’hem cuidat.
Ara toca fer una pausa, descansar i agafar forces. El fil no s’acaba aquí: a la tornada el seguirem teixint, amb la mateixa il·lusió de sempre.
Bon estiu a tothom!!! Ens retrobem al setembre!


