Comunicació

El Centre d’Educació AREMI participa del projecte TALENTO de la Confederació ASPACE ” Sistemas de Comunicación y Autonomia Personal” des del curs 2016/17.

El grup de treball està format per professionals (logopedes, majoritàriament) de set associacions de Catalunya (APPC Tarragona, ASPACE Baleares, ESCLAT, NEXE Fundació, PRODIS, Fundació MARESME, AREMI) i l’EBM (Escola Bressol Municipal) Trencadís.

L’objectiu general d’aquesta última edició ha estat el desenvolupament d’un protocol per a l’avaluació de la comunicació i la presa de decisions quant a les necessitats especials de comunicació. El grup ha realitzat una cerca de diferents eines d’avaluació, procés de selecció de les més idònies per avaluar alumnat i usuaris i, utilització de les mateixes.

El fruit de tot aquest treball és la recopilació de dades i avaluacions utilitzant dues eines per a l’avaluació de la competència comunicativa -Hitos per a la comunicació i Matriu de comunicació-. També s’ha redactat un article i/o ponència sobre la implementació d’aquestes dues eines d’avaluació que havia de ser presentada a les conferències ISAAC 2020 potsposades per al 2021.