Professionals

El conjunt de professionals del Centre està composat per mestres amb l’especialitat de pedagogia terapèutica o mestres en educació especial, educadors/es, fisioterapeutes, logopeda, treballadora social, Infermera, metgessa de família, i metgessa rehabilitadora.

Els professionals del Centre Educatiu AREMI som un equip que treballa de forma interdisciplinar, des d’una perspectiva habilitadora. L’equip proporciona suports diferenciats i ajuts individualitzats que possibiliten a l’alumnat amb NESE, la seva participació física i social.

El centre disposa d’altres professionals d’administració i dels serveis escolars – monitores de menjador, esbarjo i transport-.

Claustre de Professionals

Mestres – Tutors Correu Electrònic