Toco i em poso una història

En el segon trimestre, a l’aula 2, han començat una nova història: “Jo vaig amb mi”, a partir de la qual, a l’aula de logopèdia, hem creat una activitat específica per a Houssain. Donat que es tracta d’una història en què hi ha nombrosos elements descriptius (adjectius, accessoris de vestir…), i d’acord amb les necessitats d’accés de l’alumne, hem considerat oferir-li una activitat que per ell fos significativa i rellevant, quant a l’aprenentatge.

Una història que a més de ser narrada oralment, s’acompanya de cada un dels elements que l’articulen per a ensenyar lèxic i garantir que l’alumne mantingui l’atenció i l’interès –”em poso i em trec les cues de l’Abril, les seves ulleres, els botons de colors i les sabates, i després… em poso el que m’agrada”.