Tina va la perruqueria

Volem que conegueu com és de divertit jugar a ser …perruquera. Tina és una nina que tenia el cabell força brut i una tarda, a l’escola, després de rentar-li el cabell, li vam eixugar i la vam pentinar.

En aquesta activitat van participar tres alumnes de l’aula 2 i un alumne de l’aula 1 i tots plegats  van gaudir força del joc. Dues setmanes després, utilitzant les fotos fetes a l’activitat es va fer un llibre per la Tina. A cada foto,  amb els signes gràfics i alguns noms, hem treballem la narrativa: “contar el que ha passat”.

Jugar a ser és una forma d’aprendre i desenvolupar la comunicació i l’escolta amb els altres. És una situació lúdica en la que hi ha moltes oportunitats per a desenvolupar la narrativa, la pròpia del joc i la personal, que dona marge per a explicar què, com i a on ha passat.

Jugar a ser facilita la narrativa, contar històries senzilles, però històries personals, molt significatives.