Projecte ASPACE 2021

Ja hem arrancat el nou projecte dirigit a les entitats que formem part de la Confederación ASPACE per tal d’avançar en la implementació i l’ús de les tecnologies per a l’alumnat amb NESE. El projecte es coordina i dinamitza per part de la comissió Cultura Digital – TAC del centre d’educació.

Aquest any un dels objectius és elaborar una guia amb els aspectes a tenir en compte en les valoracions que fem dels diferents mètodes d’accés a la tecnologia i als aprenentatges que fem amb el nostre alumnat. Per poder elaborar-la hem realitzat la formació  “Acceso a ordenaores, tablets y smartphones” , que tracta sobre els diferents mètodes d’accés a l’aprenentatge, la comunicació i l’oci. Aquesta ha estat impartida per part d’un dels experts en tecnologia de B&J Adaptaciones.

A més, en el marc d’aquest projecte, estem dissenyant i elaborant noves activitats d’aprenentatge per al nostre alumnat amb el programa específic Grid 3.

Tot aquest projecte compta amb la col·laboració tant de Confederacion ASPACE, com d’altres organismes: