Projecte ASPACE 2021

Ja hem arribat el final del projecte dirigit a les entitats que formem part de la Confederación ASPACE, per tal d’avançar en la implementació i l’ús de les tecnologies per a l’alumnat amb NESE. El projecte ha estat coordinat i dinamitzat per part de la comissió Cultura Digital – TAC del centre d’educació.

Aquest any un dels objectius ha estat elaborar una guia, amb els aspectes a tenir en compte en les valoracions que fem dels diferents mètodes d’accés a la tecnologia i als aprenentatges amb el nostre alumnat. Per poder elaborar-la hem realitzat la formació  “Acceso a ordenadores, tablets y smartphones” , que tracta sobre els diferents mètodes d’accés a l’aprenentatge, la comunicació i l’oci. Aquesta ha estat impartida per part d’un dels experts en tecnologia de B&J Adaptaciones. Posteriorment en una de les sessions que hem pogut fer de forma presencial amb la nostra coordinadora, hem elaborat aquesta guia on hem plasmat els diferents mètodes d’accés i aquelles qüestions a tenir en compte per cadascun d’aquests.

A més, en el marc d’aquest projecte, hem començat a dissenyar i elaborar noves activitats d’aprenentatge per al nostre alumnat amb el programa específic Grid 3. Algunes ja les estan portant a terme el nostres alumnes, d’altres estem acabant d’editar-les, des de la comissió TAC, per tal que en puguin fer us a les aules el més aviat possible.

Tot i acabar el projecte, ara ens queden algunes sessions de seguiment, per tal de poder donar continuïtat a aquest projecte tant en l’elaboració de la guia com en l’edició de les noves activitats amb el programa Grid3.

Tot aquest projecte compta amb la col·laboració tant de Confederación ASPACE, com d’altres organismes: