Primera Cursa de Ponis

El passat dia 9 de maig, vam gaudir de la primera Cursa de Ponis a l’escola!

El poni és un caminador adaptat a mida, que manté el centre de gravetat anterior i que no necessita de l’ús de les extremitats superiors, facilitant el desplaçament autònom quan la marxa no és possible.

Alguns alumnes l’utilitzen en l’activitat física adaptada que es realitza les tardes de dilluns i dijous amb les fisioterapeutes. És per aquest motiu que juntament amb la logopeda vam pensar d’organitzar una cursa de ponis per donar-li sentit  a aquesta activitat, motivar-los i generar comunicació.

Tota l’escola va participar de l’activitat, els corredors estaven molt emocionats, van produir missatges amb els seus suports de comunicació augmentativa, durant tot el dia i sobretot després de la cursa.

Va ser tot un èxit i ja esperem amb moltes ganes la segona!!

(Cliqueu en la imatge i comproveu vosaltres mateixos…)