Posa’t Guap@

Una de les activitats estrella de la tarda, és el Posa’t guap@!

Ens agrada sentir-nos bé amb nosaltres mateixos i mateixes, treballar l’autoestima, l’autoconcepte i valorar la pròpia imatge personal.

La imatge personal és un element essencial en la construcció de l’autoconcepte. Reconèixer el propi cos és una de les bases per l’assentament de la pròpia imatge, per això és important utilitzar el mirall durant tota l’activitat.

Poder escollir qualsevol cosa referent a la pròpia imatge personal és molt  significatiu i ajuda a posar valor a la nostra  imatge.

Ens mirem al mirall, escollim els pentinats i ens pentinem, ens posem crema, gomina, ens pintem les ungles, ens maquillem, etc.

Tots i totes gaudim molt i sortim guap@s cada tarda!!!