Mà a mà fem una història

En el marc del Projecte de lectura, a l’aula 2 treballem la  història: El Cirerer.

Entre tots i totes fem que el relat sigui molt interessant i engrescador. Cadascú de nosaltres te un rol en aquesta història. Ens presentem: La qui fa la lectura del llibre, la qui presenta els diferents elements i materials relacionats amb la narració, i  els qui, mentre aixó passa, fan els efectes especials –els dies de la semana, la salutació a la lluna, el cant del mussol, i la cancó de cloenda-

1. Alba

Benvolgut equip de l’ escola Aremi!!!
    Avui he rebut un regal molt especial!!! He pogut veure com treballeu a l, escola el conte del Cirerer!!!! Uauuuuuuu que bonic!!! El so del mussol , la lluna màgica, els dies de la setmana!!!! Impressionant!!! M’ ha arribat al cor!!!
    Sóc l, Alba Garcia i Puig, autora i il.lustradora del conte el Cirerer!!! Us felicito a tot l, equip docent per explicar el conte del Cirerer d, una manera tant poètica als preciosos infants de l, escola Aremi.
    🌬♥️ Alba

1. Ma Carme i Belen

Moltes gràcies Alba per les teves paraules; el teu comentari ens ha fet molta il·lusió. Sempre hem explicat aquest conte amb molta estima, des del moment que va arribar a les nostres mans. Gràcies per aquest conte tan delicat.

Una abraçada.