Junts fem hort

L’alumnat de la nostra escola ho passa  d’allò més be  quan surt a plantar: tomàquets, bledes, enciams, pebrots,… En  l’àrea de coneixement del medi  treballem l’hort,  des del moment en  que comprem el planter i/o sembrem la llavor, fins que  podem collir el seu fruit i tastar com n’és de bo !.

És una activitat que ens agrada força, ja que a banda  d’estar en contacte amb  la natura i a l’aire lliure, ens permet veure tot el cicle vital de les plantes i menjar el que collim.

En aquesta ocasió fem un agraïment  a “Planteros Miguel Badía” de Binéfar, el regal del planter que hem posat al nostre hort, i a la nostra companya Pili Pacheco per regalar-nos el planter de les tomàquets.