Jubilació Miquel Vigil

Avui a l’escola hem fet un reconeixement al nostre company Miquel Vigil, educador de l’escola durant quaranta anys, en motiu de la seva jubilació. Tots plegats hem gaudit d’un acte molt especial i emotiu.

Amb gran estima ha acompanyat l’educació de molts i moltes alumnes, al costat de les seves famílies, formant part de l’equip de professionals del Centre d’Educació. Impulsor, motivador i mestre de les tecnologies per a l’aprenentatge, un dels pilars del Projecte Educatiu de Centre.

Durant aquests quaranta anys de vida professional, ha viscut moments de tots colors: divertits, anecdòtics, complicats, bonics, apassionants, durs, agradables, emocionants… i nosaltres els hem pogut compartir amb ell.

Gràcies Miquel per tots els moments, gràcies pel teu compromís i la teva professionalitat, i per deixar-nos celebrar amb tu l’alegria de la teva jubilació.