Fem música!

A l’aula dels petits, la música està molt present en la nostra rutina diària. Són molts els moments de la jornada escolar en els quals tenim l’oportunitat d’escoltar  i fer música.

De manera lúdica i vivencial cantem cançons lligades a activitats, en el joc de falda o quan juguem a l’aigua… Sonen melodies relaxants en activitats com el  massatge i  a l’hora de dinar…. Explorem i tastem diferents instruments i escoltem els sons de cada un d’ells, i al ritme de la música i les cançons ens movem i balancegem.

Una activitat que ens agrada molt és quan fem música tots junts: En  començar a sonar la cançó  “Tinc ganes de fer música…” ens posem ben atents, amb actitud d’escolta a tot el que segueix: cançons acompanyades  d’instruments, cançons  amb elements sensorials que ens parlen de les estacions, cançons que ens conviden al moviment, ritmes, silencis, diàlegs… I amb “el follet de la calma… acaba la sessió. Com gaudim escoltant i fent música uns i altres!!

Amb la música experimentem emocions, aprenem i ho passem molt bé.