Fem l’Assemblea?

Cada matí en arribar l’escola fem l’Assemblea. Amb el suport del sistema de pictogrames, ordinador i diferents comunicadors i commutadors cadascú de nosaltres té una tasca a realitzar en aquesta activitat diària.
Quin dia és avui? Després de saludar-nos tot cantant la cançó del Bon Dia, un dels companys ens situa, amb l’ordinador, la data i l’estació que ens trobem al calendari. A continuació, una altra companya ens anuncia el temps que fa (que prèviament ja ha comprovat)
Qui ha vingut a l’escola? És el moment de passar llista! Amb el suport d’un comunicador, una de les companyes va dient tots els noms dels companys de l’aula, els identifiquem amb la seva imatge i anem saludant, de forma individual, amb un altre comunicador.  Fem matemàtica contant els que han vingut i els que estan a casa.

I avui que dinarem? Amb l’ajuda de la tauleta, una altra companya ens anuncia el menú per al dia d’avui.
I que farem avui? Finalment, els responsables de l’aula ens anticipen les activitats que farem durant el dia.