Escoltem el nostre cos

A l’Aula 3 cada dijous, un grup de noies i nois gaudim de l’activitat de relaxació i massatge.

En aquesta activitat treballem la percepció del propi cos mitjançant el massatge sobre les diferents parts ( peus, cames, mans, braços i esquena i cara ) i la relaxació com a mitjà de comunicació.

La preparació prèvia de la sala és un requisit important per a crear un ambient de ralaxació, amb llum càlida, música i aromateràpia.

Un cop tenim l’espai el més acollidor possible és l’hora de connectar amb el nostre cos i obrir-nos a escoltar i sentir.

El massatge ens dóna sensacions agradables i ens ajuda a harmonitzar els tres pilars del nostre ser: el cos, la ment i les emocions.