Eines com a mitjà per aprendre

A l’escola utilitzem recursos tecnològics que ens possibiliten  l’accés a l’aprenentatge, la comunicació, el control de l’entorn i el joc. I comencem des de ben petits, per això,  l’aula 1 us volem explicar i ensenyar  com, en el nostre dia a dia, participem en algunes de les activitats fent ús d’aquests recursos.

Tot just arribar a l’escola ens saludem cantant; la cançó del Bon dia te tres parts, és per això que la Dalal acciona tres vegades el comunicador  i cada cop que sona la cançó, tots ens posem a cantar.

La Bruna accionant el comunicador ens explica en una seqüència de missatges les coses que fa amb la família, i a casa explica les activitats que fa a l’escola.

En Dani utilitza dos commutadors –encercament i selecció- per accedir a l’ordinador  i amb un software específic -The Grid 3- fa activitats de llengua, matemàtica, coneixement del medi, de joc, i l’agenda que envia  per correu electrònic a la família, a diari.

També juguem amb diferents joguines prement el commutador, amb el suport d’un braç articulat. Accionant el commutador,  decidim en quin moment encenem la joguina i en quin moment l’apaguem

A mesura que ens anem fent grans, a l’escola ens convertim en uns craks en l’ús d’aquesta tecnologia.