“Castaween”

Avui a l’escola hem celebrat la festa de “CASTAWEEN”. Ha estat una festa molt divertida on hem barrejat la tradició de la Castanyada amb una altra tradició que fa uns quants anys va arribar de fora, Halloween.

Totes les aules hem preparat uns mòbils decoratius amb motius i colors de tardor, i els hem penjat al porxo del pati de l’escola.

Com l’hem deixat de bonic I eixerit!

També hem fet un photocall, difressats de castanyeres o personatges de Halloween.

Els panellets i el ball han posat fi a una festa que ha estat entretinguda, genial i fantástica!