Cantem, cantem!!!

Darrerament, els professionals de Claustre del Centre d’Educació AREMI, hem finalitzat una Formació Interna en Musicoteràpia. Un curs, dividit en dues parts, que ha estat molt interessant i profitós.

Per una banda, i gràcies a les sessions compartides amb l’Estefania del Centre d’Estudis Musicals Dalcroze de Lleida, hem pogut observar diferents maneres de fer i plantejar la música. Noves idees per a treballar-la i fer-la arribar als nostres alumnes, tenint en compte la pròpia veu, els sons, el moviment, la interacció i el silenci.

Per altra banda, i després d’observar les sessions de la formadora amb els nostres alumnes, cada aula vam crear, organitzar i planificar noves sessions. Dinàmiques ben diferents, creant i gaudint moments de connexió i vincle amb els alumnes i amb els companys.

Una nova experiència ben enriquidora que ens ha permès veure l’activitat de música com un nou ventall de possibilitats per explorar i participar.