Anem d’excursió a Penelles!

Gairebé a un mes per finalitzar el curs 2023-2024… l’Aula 2 ja hem fet la Sortida de Fi de Curs.

On? A Penelles!!!

El passat 21 de maig vam agafar les dues furgonetes i, ben carregats, vam marxar cap al poble de l’Street Art, conegut pel centenar de murals distribuïts pels seus carrers.

En arribar, i abans de començar la ruta, un moment per hidratar-nos i esmorzar una mica. Ens esperava un bon matí de caminada pel poble.

Passejar i perdre’ns pel poble va ser una tota una experiència. Ara cap amunt. Ara cap avall. Ara tirem per l’esquerra i després tombem cap a la dreta, trobant en tot moment murals ben diferents. Grans, petits i de tots els colors… Tots ben bonics!

Al costat de l’escola i les piscines vam trobar unes taules a l’ombra per dinar tots plegats i descansar una mica abans de tornar cap a l’escola.

Un poble ben curiós, atractiu i que, l’Aula dels mitjans de l’escola, us recomanem que en feu una visita. Us sorprendrà!

Comproveu-ho vosaltres mateixos amb el següent vídeo…