Activitat Física Adaptada

L’activitat física es fonamental pel desenvolupament de cada infant i comporta un ampli rang de beneficis bio-psicosocials. Els nens i nenes que són físicament actius tenen una millor qualitat de vida, benestar psicològic, condició física i auto concepte, i majors habilitats motrius. A més, contribueix en la prevenció de l’obesitat, afavoreix el desenvolupament d’amistats i augmenta la qualitat del son. Per tant, és vital integrar l’activitat física en les vides dels infants amb discapacitat motriu.

A l’escola utilitzem dispositius per a la marxa per alumnat amb paràlisi cerebral no deambulant (GMFCS IV -V) per tots aquest beneficis que comporta.