L’HORT DE L’ESCOLA

Cliqueu a la imatge per veure més fotos.

Com ja heu vist, al jardí de l’escola hi ha hagut alguns canvis: a més del llimoner i de la perera, ara podeu veure com els nens i nenes de 2n han muntat un peti hort.

Hem reutilitzat caixes de fruita i d’emmagatzematge reciclades per plantar-hi diferents verdures. Hem posat cartellets per informar de quines són: pastanagues, raves, cebes, coliflors, enciams i patates.

A més de l’hort de verdures, hem posat bulbs i plantes ornamentals a rodes de cotxe.

També hem incorporat un hivernacle per plantes més sensibles al fred, recipients per guardar les nostres eines i, sobretot, UN ESPANTAOCELLS fet per nosaltres… Ens ha quedat realment bé!

Abans de poder començar amb el nostre hort, vam haver de netejar l’espai de males herbes que havien crescut durant l’estiu…Ara, cada setmana entrem a l’hort per fer diferents feines: el netegem de fulles caigudes dels arbres i d’herbes que van creixent, reguem les plantes i vigilem com van creixent… L’últim dia vam lligar els enciams i vam començar a treure algunes plantetes de pastanaga i rave perquè les altres hi puguin engreixar-se millor…

Per regar, reutilitzem ampolles de plàstic. Amb uns forats prop de la boca, es converteixen en regadores!

Si voleu fer ús del nostre hivernacle, ens podeu portar alguna planta perquè passi allà l’hivern; nosaltres la cuidarem.

Ah, i acceptem consells!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *