Un festival inoblidable

Aquesta tarda, l’escola s’ha omplert d’esperit nadalenc amb un festival que ha captivat a tots els qui han tingut el plaer de participar-hi. Amb el suport dels/les mestres, els/les alumnes han fet una espectacular obra de teatre que ha omplert l’ambient de somriures i emoció, transportant-nos a un aprenentatge igualat i valors.

Per afegir encara més a la festivitat, l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) ha organitzat un emocionant sorteig amb la generosa col·laboració de comerços locals i membres de la comunitat. Des de cistells gastronòmics fins a experiències úniques, els assistents han tingut l’oportunitat de guanyar premis emocionants.

Amb aquest festival, hem creat un record inoblidable on alumnes, mestres i famílies han tingut l’oportunitat de formar part d’un esdeveniment que destaca la unitat i la col·laboració. Celebrar la màgia de Nadal no només és una tradició, sinó una oportunitat per construir memòries col·lectives i establir vincles significatius dins de la nostra estimada comunitat escolar. Gràcies a tots els qui han contribuït a fer d’aquest esdeveniment una experiència tan especial.