Visita al pessebre realitzat pels/es avis/es a l’església del poble

Aquest mati, els/les alumnes de l’escola han tingut l’oportunitat de viure experiència i la màgia una visita al pessebre realitzat amb amor i destresa pels avis del poble a l’església.

La visita es va convertir en una experiència encara més especial quan una àvia ens va sorprendre amb un petit concert d’òpera. Amb la seva veu melòdica, l’àvia Mari Carmen va omplir l’església d’harmonia i emoció, transportant a tothom a un ambient màgic que es va sentir com un regal inesperat.

L’actuació d’òpera va ser un testimoni viu de la generositat i la passió que els/les avis/es aporten a la comunitat, compartint el seu amor per l’art i la música amb les noves generacions. Els/les alumnes, que van veure en aquell concert sorpresa van poder tenir oportunitat de connectar amb les arrels de la seva comunitat i experimentar la bellesa de la diversitat generacional.

En resum, la visita al pessebre creat pels/les avis/es a l’església del poble va ser una experiència enriquidora que va combinar la bellesa de l’artesania amb la gràcia de l’òpera, tot mostrant la riquesa dels talents i les històries que es troben dins del nostre poble. Gràcies per aquests petits grans moments.