Dia mundial de la Poesia 2024

El 21 de març, amb motiu del Dia Mundial de la poesia, els alumnes de la ZER Urgellet ho han celebrat gravant poemes de Lola Casas, que és l’autora que estem treballant aquest curs escolar i ens vindrà a visitar-properament.
L’any 1999 la Conferència General de la… Llegeix més»

Certamen de lectura en Veu alta

Els beneficis de la lectura en veu alta
Segons estudis científics, la lectura compartida en veu alta comporta implicacions emocionals, socials i d’adquisició de coneixements que potencien i consoliden aspectes cognitius claus per a la infantesa, l’adolescència, la joventut i l´edat adulta. Tanmateix, Veualta és un… Llegeix més»

Escacs

Aquest curs a totes les escoles de la ZER estem fent la 6ª hora d’escacs. És un joc d’estratègia on a banda de passar-nos-ho bé, té molts beneficis per a nosaltres. Ens ajuda a pensar, a tenir iniciativa prenent decisions, a resoldre problemes, a concentrar-nos,… Llegeix més»

Visita a l’institut de La Valira

Els alumnes de 6è de Primària de la ZER van visitar La Valira el dia 19 de febrer. Després de 9 anys a les nostres escoles, ja s’estan preparant per continuar cap a l’educació secundària.

Esport Blanc escolar

La ZER Urgellet ha participat en el programa Esport  Blanc Escolar (EBE). Té l’objectiu d’impulsar la iniciació i el coneixement dels esports d’hivern, en les seves diferents modalitats, d’esquí de fons, alpí i snowboard per als alumnes de 3r i 4t de primària. L’altra finalitat… Llegeix més»

Carnestoltes

Dijous Gras, bull de Carnaval, disfresses… Les escoles col·laboren en el manteniment de les tradicions de cadascun dels nostres pobles. Els nens i nenes en gaudeixen molt. D’aquesta manera, es mantenen vives.

Escola Tuixent

Escola Arnau Mir del Pla Sant Tirs

Escola Castell-ciutat

Escola de Sant Esteve d’Alàs

Ràdio a la ZER

Aquest 2024 celebrem els 100 anys de la ràdio a Catalunya, commemorant la primera emissió de Ràdio a Catalunya amb l’emissió de Ràdio Barcelona EAJ-1 el 1924. El desembre del 2011 l’Assemblea General de les Nacions Unides van acordar la celebració del dia Mundial de la Ràdio… Llegeix més»

Projecte Dansa’t

A la ZER Urgellet apostem per la cultura de les nostres contrades i per aquest motiu ja és el quart any que participem en el projecte Dansa’t. Tal com explica Ivan Caro, no només es tracta de danses, sinó que també hi trobem orografia i… Llegeix més»

Visita a l´Institut Joan Brudieu

Els alumnes de 6è de Primària de la ZER van visitar l’Institut Joan Brudieu el dia 31 de gener. Després de 9 anys a les nostres escoles, ja s’estan preparant per continuar cap a l’educació secundària.

3r dia de colònies a La Carral

Com crear vincles entre els alumnes de la nostra ZER
Planificar les colònies el primer trimestre és per començar el curs construint vincles entre els infants de les diferents escoles de la nostra ZER. Són espais, moments on poden interactuar i compartir els àpats, les habitacions,… Llegeix més»