Celebrem la Pasqua

Avui, a l’escola, hem celebrat la Pasqua, una tradició que ens uneix i ens recorda importància de crear i compartir moments tots junts. Durant aquest dia especial, hem tingut l’oportunitat d’elaborar les tradicionals mones de Pasqua, veien la col·laboració entre els alumnes més grans… Llegeix més»

Rua de Carnestoltes

Després d’una setmana plena de consignes on la bogeria, l’alegria i els colors han estat presents, arriba l’hora més esperada, la de la rua del Carnestoltes. Aquesta tarda,… Llegeix més»

Ràdio a l’escola

Aquest 2024 celebrem els 100 anys de la ràdio a Catalunya, commemorant la primera emissió de Ràdio a Catalunya amb l’emissió de Ràdio Barcelona EAJ-1 el 1924. El desembre del 2011 l’Assemblea… Llegeix més»

Esquí a l’escola

L’escola Arnau Mir participa en programes d’ensenyament d’esquí d’alta qualitat, alguns d’ells subvencionats i anant a les millors estacions amb instructors certificats i altament capacitats per proporcionar classes on els alumnes poden experimentar tant l’esquí nòrdic, l’esquí alpí, esquí a fons i el snowboard.… Llegeix més»