Les festivitats nadalenques porten un toc màgic i tradicional a l’escola

Avui ha estat un dia extraordinari a l’escola, ple d’emocions i il·lusió, gràcies a les visites dels Minairons, el Patge Reial i la divertida tradició de fer Cagar el Tió.
Els nostres alumnes han tingut l’oportunitat de viure una experiència única amb la màgia dels Minairons, éssers màgics de la mitologia de la nostra terra. Aquests petits éssers invisibles ens han regalat moments divertits, plens d’aprenentatge sobre les tradicions pirinenques. Cantant cançons tradicionals, hem recordat la importància de la imaginació i la connexió amb la natura. Les rialles i els somriures han estat el testimoni de la màgia que envolta aquestes tradicions.
Després d’aquesta visita tan esperada, els nostres alumnes han participat amb molta il·lusió en una tradició estimada: fer Cagar el Tió. Durant els dies previs, els/les alumnes han alimentat amb afecte al nostre Tió, cantant la tradicional cançó mentre colpegen amb un bastó per fer-lo “cagar” regals. Aquesta pràctica ha creat un ambient festiu i ha reforçat el vincle entre els alumnes i les tradicions catalanes.
La jornada ha continuat amb la visita màgica del Patge Reial, que ha recollit les cartes amb els desitjos nadalencs dels nostres alumnes. La seva presència ha estat sinònim de regals i somriures, omplint l’aire amb una atmosfera festiva que ha captivat tota la nostra comunitat escolar.
Avui, hem experimentat moments inoblidables que han enriquit l’experiència educativa dels nostres alumnes. Les festivitats nadalenques no només ens recorden la importància de les nostres arrels i la cultura, sinó que també ens ofereixen l’oportunitat de crear records duradors i fomentar un esperit comunitari fort.
Bon Nadal i Bones Festes a tota la Comunitat Escolar!