TALLER D’ESMORZARS I BERENARS SALUDABLES

Ahir, dijous dia 14, l’alumnat de CS vam fer un taller relacionat amb l’alimentació saludable a càrrec de la Cristina Esteban, estudiant de Fisioteràpia i Nutrició i exalumna de l’escola.

La Cristina ens ha explicat la importància de tenir una dieta equilibrada i variada al llarg del dia, els efectes que té el sucre o la sal en el nostre cos, exemples de plats saludables i saber com interpretar les etiquetes dels productes.

Moltes gràcies per explicar-nos aquesta informació tan rellevant per a la nostra salut. Esperem que a partir d’ara tots i totes millorem la nostra dieta!