VÍDEO FINAL DE CURS 6è

Avui, tot i ser un dia estrany com els darrers que hem viscut, és l’últim dia de curs. Un curs molt diferent que de ben segur que quedarà marcat a les nostres memòries. Però per alguns de vosaltres encara és més especial, parlo pels nens i nenes de 6è. Avui deixeu enrere una etapa plena d’emocions, diversions i aprenentatges, per començar-ne una de nova al setembre.

Tots vosaltres heu fet un gran canvi en l’àmbit personal i acadèmic. Us heu fet grans i ara toca canviar d’escenari, de professors, d’objectius… Tot plegat imposa una mica, però ja veureu que és fàcil i que de seguida us acostumareu als canvis, i que us agradaran. No heu de tenir por de res, perquè podreu amb tot.

Des de l’escola només ens queda desitjar-vos molta sort i dir-vos que us trobarem molt a faltar.

Una abraçada,

Marta i Carme

BEQUES DE MENJADOR

Benvolgudes famílies.

Us comuniquen que s’ha obert la convocatòria del Consell Comarcal de l’Anoia per sol.licitar els Ajuts Individuals de Menjador curs 2020-2021.

Podrà sol·licitar l’ajut de menjador escolar l’alumnat que reuneixi els requisits següents:

1. Estar matriculat per al curs 2020-2021 en un centre educatiu de la comarca de l’Anoia, sostingut amb fons públics de Catalunya, en qualsevol dels cursos de l’ensenyament obligatori o al segon cicle d’Educació Infantil
  2. No tenir el servei de menjador amb caràcter preceptiu i, per tant, gratuït. (Aquesta convocatòria no és per a l’alumnat de Transport  i Menjador Obligatori).
  3. No estar en acolliment residencial.
  4. Fer ús del servei de menjador escolar.
  5. Tenir una renda màxima familiar anual de l’any 2019 calculada en funció dels membres computables de la unitat familiar i per l’agregació de les unitats de consum que es detallen a continuació:

1. Primer adult (sustentadors principals): 10.981,40€
  2. Segon adult (sustentadors principals): 5.490,80€
  3. Altres adults que integren la unitat familiar diferents als sustentadors principals: 2.745,35€
  4. Per cada nen/a de la unitat familiar: 3.294,45€

Les sol.licituds s’hauran de presentar a l’escola entre els dies 1 a  19 de juny de 2020.

Us adjuntem els models de sol.licitud :

MODEL 1. Per a les famílies que ja van demanar l’ajut el curs 2019-2020 (tant si se’ls va concedir l’ajut com si no se’ls va concedir).

MODEL 2. Per a les famílies que no la van demanar el curs passat o per a les que han sofert variacions en relació a la documentació presentada el curs passat.

Aquí us facilitem  també l’accés a la pàgina web del Consell Comarcal

Per tal d’evitar al màxim la presència de massa persones al centre, us adjuntem els dos models de sol·licitud. Només heu de descarregar aquell que us interessi i quan el tingueu complimentat, el retorneu a l’escola.

Recordeu que si teniu algun dubte amb les dades, us haureu d’adreçar a Serveis Socials de l’Ajuntament.

La secretaria del centre estarà oberta cada matí de 9 a 13h.

Cordialment.

MODEL 1 AIM confirmació de dades – model 1

MODEL 2 Sol.licitud AIM – model 2

SANT JORDI 2020

Benvolgudes i benvolguts,

Malgrat que aquest any tindrem un Sant Jordi molt diferent, segur que el recordarem tota la vida!!!

Tota la comunitat educativa us vol desitjar, malgrat tot, un  BON SANT JORDI 2020!!

I per a tothom, un petit regal, que evidentment va de llibres…

COMENÇA EL TERCER TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu, aquest trimestre farem tasques telemàtiques i tothom rebrà a casa les feines que us han preparat el grup de mestres.
Cada tutora us les farà arribar al vostre correu i vosaltres les hi haureu de retornar a ella.
De tota manera, cada setmana… Llegeix més»

AJORNADA LA PREINSCRIPCIÓ

AJORNADA   LA   PREINSCRIPCIÓ

Benvolgudes famílies,

​​​​​​​El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscr​ipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat. Això afecta tant als alumnes que han de començar P3 al nostre centre, com… Llegeix més»

Concurs de lectura en veu alta

El passat dimarts, 3 de març del 2020, a Igualada es van portar a terme els quarts de final de l’Anoia del certamen de Lectura en veu Alta. La nostra escola va estar representada en dues de les cinc categories: la Núria Vilaseca Sarri, en… Llegeix més»

Carnestoltes

El passat divendres 28 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’escola. Les disfresses han estat relacionades amb l’eix temàtic d’aquest curs: El Cinema. Mireu quines disfresses més xules!!!

Col·laboració amb SOS Àfrica

Durant el mes de setembre l’escola ha participat en la recollida de roba usada pel projecte SOS Àfrica. Com podeu veure les famílies han col·laborat activament. Moltes Gràcies a TOTHOM!