CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 2024

TALENT I EMOCIÓ EN EL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquesta setmana, el dimecres 13, nens i nenes de diverses escoles del Bages i l’Anoia s’han llançat al micròfon, amb llibres a la mà, per participar en la semifinal del certamen de lectura en veu alta.

Estem orgullosos dels nostres alumnes per representar tan bé la nostra escola i per compartir, amb passió, la seva afició per la lectura en veu alta, mostrant el seu talent i amor pels llibres.

En la categoria de GRUMETS VERMELLS:  la Gal·la i com a suplent l’Aminata de 4t.

En la categoria de GRUMETS VERDS: el Marc Almonacid i com a suplent la Vinyet Freixas de 5è.

En la categoria de TIMONERS: la Yasmine de 5è. Feliciteu-la que va GUANYAR en la seva categoria!

Felicitats a la guanyadora, i a tots els qui van participar en aquesta experiència literària extraordinària.

Amb l’esperança de més moments com aquests, continuem fomentant l’amor per la lectura a la nostra escola.

Fins a la pròxima aventura literària!