PROJECTE D’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Aquest curs 2016-2017 hem volgut fer una projecte conjunt que impliqui a tots els cursos de l’escola. Durant el mes de setembre mestres i alumnes van anar fent les seves propostes que després es van sotmetre a votació. Finalment la proposta guanyadora fou els ANIMALS EXÒTICS. Així doncs, cada classe treballarà durant el curs aquest tema i, durant el mes d’abril, finalitzarem el projecte amb una setmana temàtica sobre els animals exòtics.

L’activitat que ha donat els tret de sortida al projecte ha estat posar un nom a les classes, per tant, a partir d’ara les classes d’infantil i primària seran conegudes amb els següent noms:

• P3A ERIÇONS AFRICANS
  • P3B OSSOS RENTADORS