HISTÒRIA D’UN PROCÉS

De feia temps, que les mestres d’Infantil teníem “ganes de pati”. De donar-li més possibilitats, de sanejar el sorral, de tenir tendals pel sol… Però no sabíem per on començar. Se’ns feia una muntanya. I aquí, els pares, van recollir la nostra inquietud, se la van fer seva, i sumant il·lusió i esforç, pares i mestres, vam donar forma al projecte. Primer vam demanar ajuda a les famílies perquè portessin material pels diferents racons que havíem pensat pel pati. Com no, tothom va col·laborar i vam ajuntar material de sobres. L’Ajuntament també va posar-hi el seu gra de sorra col·laborant amb el sorral i els tendals pel sol.
Finalment el dissabte 24 d’octubre hi va haver la Jornada de Patis, per el fer el projecte realitat. Una bona colla de pares i mares van entrar per la porta, carregats amb tota mena de estris de bricolatge i , sobretot, amb molta generositat i estima per l’escola. I pim-pam! Heus aquí que d’un munt de material de rebuig han sortit un racó de música, un circuit de pilotes, un racó d’experimentació, i una cuineta, fantàstics!!!
Una meravella de pati, una meravella de pares, una meravella d’escola!
No ens cansarem de dir-vos-ho! Moltes, moltes gràcies!!!

Fotos de l’abans i el després