JORNADA DE PATIS

Mares, pares, nens i nenes !!!!
El proper 4 de novembre hi haurà la Jornada de Patis…????????????
Us ho perdreu? Reserveu-vos la data, agafeu les vostres eines ?⚒i vingueu amb ganes de treballar i passar-ho bé!!!

Els patis són racons importantíssims perquè els nostres fills juguin, coneguin, es relacionin, comparteixin, disfrutin, s’esbargeixin… però sobretot pq siguin feliços i tinguin múltiples oportunitats de créixer com a personetes!!!

No ens podem quedar enrere!!! Entre tots podem aconseguir fer patis versàtils que facilitin el gaudi dels nostres petits!!!
Us hi esperem! Torneu la butlleta emplenada!!! Els patis us necessiten ?? i somriures tot un any assegurats!!!!

Pd: recordeu q l’experiència de l’any passat va anar molt be i els nens el dilluns següent estaven bocabadats… aquest any el pati de cicle inicial ha sofert ja alguns canvis i tenim els nens “flipadíssims”..

Per una escola per tots , una escola de tots i una escola amb tots!!!

Carta jornada pati 2017

Ampa Escola Alta Segarra