AJORNADA LA PREINSCRIPCIÓ

AJORNADA   LA   PREINSCRIPCIÓ

Benvolgudes famílies,

​​​​​​​El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscr​ipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat. Això afecta tant als alumnes que han de començar P3 al nostre centre, com als de sisè que han d’anar a l’Institut.

Seguirem prestant  atenció a les instruccions del Departament d’Educació i us mantindrem informats de les novetats que vagin sorgint, sobre aquest tema i sobre qualsevol altre que afecti a l’escola.

Aprofitem per recordar-vos que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.