Restaurants

SI AIXÍ HO DESITGEN, PODEN RESERVAR PEL RESTAURANT DEL MENÚ PEDAGÒGIC

MOLTES GRÀCIES I DISCULPIN LES MOLÈSTIES

Per a reserves truquin al 972 22 01 22

Els nostres espai de restaurant son aules d’aplicació, on el nostre alumnat du a terme pràctiques reals. Això és un oportunitat única, però també ens limita a un marc horari. És per aquest motiu que preguem màxima puntualitat, i/o paciència en cas de no poder accedir a la nostra oferta en cas de retard. De la mateixa manera preguem sortida abans de les 16:00 h.

Horari d’entrada: de 13:00 h fins a 14:00 h. Només migdies.

De dilluns a divendres, els dies lectius. Tancat en període de vacances escolars o dies festius.

Gràcies per la seva comprensió.

Què oferim

Un menú degustació, integrat per plats d’un seguit de cartes temàtiques que es canvien al llarg del curs.

Aquest menú confeccionat per l’alumnat i el professorat de l’Escola està format per: aperitiu, entrant fred, entrant calent, peix, carn, prepostres, postres, cafè o infusió i petits fours.

Preu Format
35€ (IVA inclòs) Menú amb maridatge de vins
30€ (IVA inclòs) Menú sense vins

Un menú del dia, integrat per plats de cuina catalana, que canvia setmanalment.

Aquest menú confeccionat per l’alumnat i el professorat de l’Escola està format per: aperitiu, primer a escollir, segon a escollir i postres, pa, aigua, copa de vi o cervesa i cafè.

Preu Format
15€ (IVA inclòs) Menú amb aigua, cafè i copa de vi o cervesa

L’Escola compleix amb la normativa en matèria de seguretat alimentària que es mostra a continuació.

1. Reglamento (CE) Núm. 852/2004 del Parlamento Europeo y del Consejo sobre la higiene de los productos alimenticios.

2. Reglamento (CE) Núm. 1169/2011 sobre la información alimentaria facilitada al consumidor.

3. Reglamento (CE) Núm. 853/2004 del Parlamento Europeo y del Consejo y el Real Decreto Núm. 1420/2006 sobre la prevención de parasitosis por anisakis en productos de pesca subministrados por los establecimientos al consumidor final.

4. Reial decret 140/2003, de 7 de febrer, pel qual s’estableixen els criteris sanitaris de la qualitat de l’aigua de consum.

5. Llei 3/2020, de l’11 de març, de prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentaris.