Preinscripció matrícula IFE

INFORMACIÓ MATRÍCULA PEL CURS 24-25

Oferta Inicial de places escolars:

Presentació de sol·licituds:

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional:

Sorteig per resoldre empat:

Presentació reclamacions:

Publicació d’alumnes admesos:

Matrícula:

Cal que el dia de matrícula porteu la documentació següent degudament omplerta, amb al resguard del pagament:

F PC1 1.4.1 Carta de compromís educatiu

F PC1 1.4.9 Autorització, comunicació i informació

F PC1 1.4.7 Full de recollida de dades per a confirmació de matricula

PAGAMENT IFE-especialització 24-25

Informació d’uniformes:

Mapa empreses material

Uniformes IFE

La preinscripció a la formació és de forma presencial al centre.

També s’ha de presentar la documentació següent:

1. Documentació identificativa

En tots els casos, cal presentar en el termini establert la documentació següent:

• DNI, NIE o passaport vigent. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Dictamen d’escolarització o informe de reconeixement de necessitats educatives especials emès per l’equip d’assessorament i orientació psicopedagògic (EAP) durant l’educació obligatòria en què consti la condició d’alumne amb necessitats educatives especials associades a discapacitat intel·lectual lleu o moderada, inclosos els alumnes amb trastorn de l’espectre autista (TEA).

Si la persona sol·licitant és menor d’edat també s’ha de presentar:

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
    • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE, o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

2. Documentació acreditativa dels criteris específics

Proximitat del domicili al lloc de realització de l’itinerari: DNI o targeta de residència on consta el NIE.

• Només en el cas que el domicili al·legat no coincideixi amb el del DNI o la targeta de residència, o si és un estranger sense NIE, s’acredita amb el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne.

Situació d’escolarització en el curs acadèmic 2023-2024: certificat d’estudis o altra documentació que acrediti l’escolarització.

Participació per primera vegada en programes postobligatoris: l’acreditació d’aquest criteri es fa marcant la casella corresponent en la sol·licitud de preinscripció.