Instal·lacions

Amb la inauguració de la nova Escola per part del President de la Generalitat el setembre del 1992, es tanca l’important procés d’ampliació i de reforma que va suposar la transformació de l’antiga Escola de Sant Narcís. Us presentem unes fotografies que il·lustren els diferents espais i instal·lacions de què disposa el nostre centre.

Hall d’entrada

Hall entrada
Entrada principal
Hall accés
Accés principal

L’EHTG es caracteritza per la seva lluminositat i obertura a l’exterior. La llum i els espais amigables són unes de les característiques que defineixen l’arquitectura de les instal·lacions del centre.

Sala d’actes

La sala d’actes, amb una capacitat per a unes 50 persones i equipada amb instal·lacions audiovisuals, és el lloc on es fan presentacions i activitats de cada curs. També s’organitzen actes institucionals del Departament d’Educació i altres entitats.

Aula demostracions

Aquesta aula serveix per fer classes i activitats pràctiques. S’hi fan també demostracions per al nostre alumnat i professorat i per a professionals i empreses del sector.

Restaurants i bar

Restaurant pedagògic
Restaurant de degustació
La botiga
El bar-cafeteria

Les aules restaurant són els espais on l’alumnat dels cicles d’hostaleria realitzen les seves classes pràctiques. El centre disposa de diversos espais de restauració separats per murs corredors que permeten separar o comunicar els espais. Dos d’aquests restaurants estan oberts al públic extern al centre.

El restaurant de degustació és on se serveixen els plats més elaborats. És un restaurant amb menú tancat i temporal i està obert a tothom. S’hi serveixen únicament dinars durant el curs acadèmic.

El restaurant d’aplicació també obre les seves portes al públic extern al centre. S’hi serveixen únicament dinars i és un restaurant de menú que canvia setmanalment.

A la botiga fem ofertes de les elaboracions del cicle de pastisseria, i està oberta al públic.

La cafeteria-bar no està oberta al públic, és un espai d’ús i oferta per a la comunitat educativa del centre.

Cuina – Forneria, pastisseria i confiteria

Espais cuina
Aula de pastisseria
Aula de panificació

L’aula de pastisseria és l’espai on es fan les classes pràctiques de pastisseria i confiteria. A l’aula de panificació es fan les pràctiques de fleca.

Les cuines ocupen una gran superfície. Aquest espai està organitzat en diferents zones:

• L’àrea de preelaboració d’aliments és on es tallen i es preparen els aliments de què estaran compostos els plats dels restaurants.
  • L’àrea de cuina pedagògica és el lloc on cada alumne té els seus fogons i tot el necessari per a l’elaboració dels plats.
  • L’àrea de cuina central que funciona com la cuina d’un restaurant, una sola cuina on es treballa en equip.
  • L’àrea de cuina de col·lectivitats és l’espai on es cuina per volums més grans.

Habitació d’hotel i bugaderia, aula recepció, i de turisme

L’aula bugaderia és l’espai on es fan pràctiques de rentat i planxat de la roba per hotels i restaurants.

A l’habitació, aprenem la preparació i la realització de la neteja d’una habitació d’hotel.