Sanitat en oví i cabrum ecològic

Fruit de la col·laboració amb GIE Zone Verte i la Universidad Complutense de Madrid, l’Escola us ofereix un curs i una jornada tècnica, per tal de contemplar la sanitat en oví i cabrum amb un nou prisma.

GIE Zone Verte és un col·lectiu francés format essencialment per veterinaris, amb formació en homeopatia, fitoteràpia i medicines naturals, que treballen, de fa temps, en una gestió del bestiar centrada en l’observació dels animals i el seu comportament i proposen eines perquè els  ramaders i les ramaderes puguin fer una auto-diagnosi de la situació dels seus animals.

A partir d’una proposta de Belén Martínez, professora veterinària de la Universidad Complutense de Madrid, i de l’interès del col·lectiu Ramaderes de Catalunya, l’Escola ofereix aquesta formació, amb l’objectiu de donar a conèixer les eines de diagnosi que promou Zone Verte, així com algunes pràctiques terapèutiques alternatives, de baix cost i eficaces, que es duen a terme a França.

La formació comprèn un curs de 32 hores, Sanitat en oví i cabrum ecològic, que s’inicia amb la jornada tècnica del dilluns, 20 de maig: Maneig alternatiu d’un ramat d’oví i cabrum ecològic. Qui ho prefereixi pot assistir únicament a la jornada.

Programa i inscripcions a la jornada

Programa i inscripcions al curs

Zone Verte

Ramaderes de Catalunya