Fotovoltaica per autoproducció

En el marc de la Fira Ecoviure, l’escola programa la jornada “Fotovoltaica per autoproducció. Nous conceptes i possibilitats”.
L’objectiu és donar a conèixer les possibilitats actuals de l’energia solar fotovoltaica, posar en concordança la nova situació generada per la baixada de preus dels panells fotovoltaics i… Llegeix més»

Problemes nutricionals en l’avicultura de posta

Com podem millorar la nostra explotació de gallines ponedores mitjançant la nutrició?
Com podem evitar la closca tova, l’ou blanc, la clara líquida o l’estrès amb l’alimentació?
Pinso ad libitum o ració diària, granulat o farina?
Els experts Sr. Agustín León i Sr. Alberto Picchi tenen respostes.
Més informació… Llegeix més»

La cuina de les plantes silvestres

Dins del marc del 3r Congrés Català de la Cuina, l’Escola organitza aquesta jornada per a difondre els valors gastronòmics de les plantes silvestres.
Comptarem amb la presència de tres experts en aquest camp: la Montserrat Enrich, l’Esteve Padullés i el Marc Talavera.
Més informació i inscripcions… Llegeix més»

Dinamitzant les varietats locals. El projecte Terra, Cuina i Tradició.

El projecte Terra, Cuina i Tradició és un projecte en el que hi participen 3 entitats amb un mateix objectiu: revalorar les varietats agràries i recuperar la cuina tradicional, sempre tenint com a camins a seguir la producció ecològica i els horts socials.
Coneix-lo i degusta’l… Llegeix més»

Encoixinats biodegradables

El divendres, 12 de juliol, a partir de les 10 del matí es presenten els resultats d’una experiència d’encoixinats biodegradables en horta.
La jornada es realitzarà a Can Poc Oli, la finca de l’Escola Agrària de Manresa. L’assaig ha estat possible gràcies a la col·laboració entre… Llegeix més»

4a Fira de proximitat de Can Poc Oli

Aquest dimecres, 15 de maig, s’ha celebrat la 4a edició de la Fira de proximitat de Can Poc Oli, organitzada per la cooperativa d’alumnes del cicle formatiu de producció agroecològica Organic Roots Warriors.
S’hi han desplegat diverses parades de productes ecològics i d’artesania elaborats per membres… Llegeix més»

Preinscripcions curs 2019-20 – CFGM Producció agroecològica – del 14 al 21 de maig

El, dia 14 de maig comença el període de preinscripció al nostre cicle formatiu de grau mig de producció agroecològica, finalitzant el 21 de maig.
Aquest any, com a novetat, les sol·licituds de preinscripció s’hauran de presentar exclusivament per via telemàtica, per aquest motiu, hem… Llegeix més»

Sanitat en oví i cabrum ecològic

Fruit de la col·laboració amb GIE Zone Verte i la Universidad Complutense de Madrid, l’Escola us ofereix un curs i una jornada tècnica, per tal de contemplar la sanitat en oví i cabrum amb un nou prisma.
GIE Zone Verte és un col·lectiu francés format essencialment… Llegeix més»

Problemes sanitaris en horticultura ecològica

L’objectiu d’aquest curs, de 40 hores, és millorar el reconeixement dels organismes que afecten les plantes cultivades, així com els símptomes amb què es manifesten, per tal d’establir estratègies de prevenció i control de les principals plagues i malalties agrícoles d’horta.
Programa i… Llegeix més»