L’Escola Agrària al programa Quedem? d’Òmnium cultural

L’Escola Agrària de Manresa col·labora amb Òmnium cultural organitzant una activitat del programa Quedem? Aquest dissabte, 4 de maig, una trentena de persones han visitat Can Poc Oli, la finca de l’Escola i han conegut el Banc de llavors Esporus de l’Associació l’ERA de la mà d’Elena Sixto.

Quedem? és un programa impulsat per Òmnium Cultural amb l’objectiu de fomentar la cohesió entre les persones que viuen a Catalunya a través d’activitats culturals que fomenten el coneixement de l’entorn i la interrelació entre els participants.