Ensinistrament de bovins per a la tracció animal

L’Escola Agrària de Manresa ofereix un curs de 8 hores sobre “Ensinistrament de bovins per a la tracció animal”, el dilluns 21 d’octubre.

Comptarem amb el mestratge de Mario Nogueira, vingut des de Galícia.

Es treballarà, amb dues vedelles i dues vaques, i l’objectiu serà el de fer un maneig suau amb els animals per tal d’aconseguir una relació on hi hagi  una entesa mútua, respecte i cooperació, que ens permeti desenvolupar les tasques més quotidianes amb seguretat i tranquil·litat, des de portar-les amb el ramal fins a fer una introducció del treball amb tracció animal.

Per poder engegar el curs cal un mínim d’alumnes. Per això us demanem que, si hi esteu interessats, realitzeu la reserva el més aviat possible.

Més informació i inscripcions, aquí