Curs de fotovoltaica per autoconsum

Del 21 de març al 27 d’abril, l’escola ofereix un curs on es presenten les oportunitats actuals que ofereix l’Energia Solar Fotovoltaica (ESFV) i els avantatges d’un sistema de captació a 300V. Serà un curs teòric i pràctic en el qual, a més de conèixer i visitar instal·lacions autònomes completes, també es dimensionaran i dissenyaran sistemes proposats pels alumnes.

El curs vol difondre la nova situació de l’ESFV generada per la baixada de preus dels panells fotovoltaics, donar elements de disseny per a les instal·lacions autònomes, conèixer experiències en funcionament i abordar les possibilitats actuals de l’ESFV.