Jornada de Portes Obertes 4 de maig de 2024

Escola Agrària de Vallfogona de Balaguer

Curs 2024/2025

El proper mes de maig organitzarem la JORNADA DE PORTES OBERTES PRESENCIAL per tal de donar a conèixer la nostra oferta educativa. Es podran visitar les instal·lacions, i rebre per part del professorat tot tipus d’explicacions sobre les característiques dels diferents estudis, els aspectes organitzatius, les activitats, els serveis, les sortides acadèmiques i professionals dels cicles que s’imparteixen a l’Escola i aclarir tots aquells dubtes que poden sorgir abans de prendre una decisió pels estudis a cursar.

Els estudis de la família agrària que oferim són:

CFGM Producció agropecuària (orientació ramadera)

CFGS Ramaderia i assistència en sanitat animal

La data de celebració de la jornada de PORTES OBERTES PRESENCIAL és:

Dissabte 4 de maig de 2024

10.00h _ Presentació del CFGM Producció agropecuària

11.00h _ Presentació del CFGS Ramaderia i assistència en sanitat animal

Sol·licita la teva cita ara!

Les dates de les preinscripcions als nostres cicles són del 24 al 30 de maig de 2024, ambdós inclosos, de forma telemàtica.

Si desitgeu més informació la podeu sol·licitar a través dels nostres canals:

• Telèfon: 973 443650
  • Correu-e: aecaval.daam@gencat.cat