Informació sobre la preinscripció

CFGM Producció agropecuària (perfil professional de producció ramadera)

Ø Presentació de sol·licituds: del 2 al 8 de juny de 2020

Ø Matrícula: de l’1 al 7 de setembre de 2020

CFGS Ramaderia i assistència en sanitat animal (formació Dual)

Ø Presentació de sol·licituds: del 10 al 17 de juny de 2020

Ø Matrícula: de l’1 al 7 de setembre de 2020

La sol·licitud es fa electrònicament clicant aquí.

Per aquells alumnes que no puguin utilitzar la sol·licitud electrònica i utilitzin la sol·licitud en suport informàtic, cliqueu aquí.

S’elimina la necessitat de presentar el resguard de la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre (aecaval.daam@gencat.cat) demanat en primera opció.

El centre contestarà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància.

De manera excepcional, per als casos en què no es pugui evitar la presencialitat, el centre organitzarà la presentació del resguard de sol·licitud i/o la documentació assignant una cita prèvia (gestionada a través del telèfon 973 443650) per a l’accés al centre.

S’informarà telefònicament de les mesures de pevenció i protecció que caldrà tenir en compte el dia de la visita concertada.

Horari d’atenció al públic, segons visita concertada, la qual serà dins la següent franja horària: de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.

Informació d’interès quan facis el tràmit:

• Codis que us demanarà l’aplicació:

Ø Codi del nostre centre (Escola Agrària Vallfogona de Balaguer): 25000845

Ø En la sol·licitud per a CFGM: el CFGM PRODUCCIÓ AGROPECUÀRIA (perfil producció ramadera) en la nostra Escola: AR12

Ø En la sol·licitud per a CFGS: el CFGS RAMADERIA I ASSISTÈNCIA EN SANITAT ANIMAL en la nostra Escola: ARC0

Enllaços d’interès:

Per demanar beca, trobareu més informació al seqüent enllaç.

Per consultar l’oferta inicial de les places dels cicles formatius cliqueu aquí.

Per a més informació sobre el procés de preinscripció,  cliqueu aqui.