El món agrari en lluita contra la covid-19

Junts contra el #coronavirus! Ens ajudes a contribuir a pal·liar la #pandèmia? El #mónagroalimentari és un sector essencial i durant aquests mesos, els nostres #pagesos, #ramaders i #productors han demostrat la força i #solidaritat que tant ens caracteritza.

Des de les #EscolesAgràries i #FavesComptades (@favescomptades) hem creat aquestes bosses solidàries. El 100% dels beneficis econòmics que recollim aniran destinats a La Marató de #TV3 (@lamaratotv3), dedicada a la #recerca i la #investigació de la #COVID19.

On pots comprar les bosses solidàries?
A les 14 #EscolesAgràries de #Catalunya
A la web de Faves Comptades

Preu: 10€

Voleu saber un secret? Sortejarem un lot de #productes elaborats pels nostres alumnes i articles de proximitat entre tots aquells que ens compreu una #bossasolidària. Ens doneu un cop de mà?

#EscolaAgrària #LaMaratóTV3 #TocaATothom #solidari #bossessolidàries #productesdeproximitat #SomFuturEA #agricultura #alimentació #Catalunya #pagesia #ramaderia

Aquí us deixem les bases legals del sorteig.