Curs Coneixements pràctics sobre les instal·lacions d’una cerveseria

Les instal·lacions de les fàbriques de cervesa, tan petites com de mida mitjana, tenen una complexitat tècnica elevada. Per senzill que sigui el seu procés productiu, la quantitat de materials i maquinària és elevat. El requeriments de neteja, desinfecció i manteniment d’aquestes instal·lacions requereix de coneixements múltiples en àrees molt diverses.

Aquest curs té com a objectiu dotar de criteris tècnics, experiència i resolució de dubtes i problemes als professionals del sector.

Totes aquestes sessions estaran conduïdes per experts en cada una de les seves àrees en format en línia per tal de fer-les accessibles a tots els professionals.

Finalment, es realitzarà una sessió pràctica en una instal·lació cervesera on es podran visualitzar les temàtiques treballades al llarg del curs.

Dimarts 8, 15, 22 i 29 de novembre i dijous 1 de desembre

Dimarts de 17 a 19 h i dijous de 16 a 20 h

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *