El proper 31 de març s’obriran les inscripcions per a 12 cursos de Formació Agrària a Distància (FAD). Aquesta oferta formativa està orientada a professionals del sector i a persones interessades a ampliar els seus coneixements en àrees específiques de l’agricultura, ramaderia i gestió empresarial, que volen una formació a distància.
Dates d’inscripció: del 31 de març al 9 d’abril de 2025
Inici dels cursos: 29 d’abril de 2025
Cursos disponibles
- Nivell bàsic de manipulador i aplicador de productes fitosanitaris
- Manipulador i aplicador de productes biocides d’ús ramader – Complet
- Bàsic de producció integrada
- Maneig del sòl i del planter en horticultura ecològica
- Petits elaboradors agroalimentaris – Prerequisits II
- Qualitat agroalimentària
- Benestar animal durant el transport
- Produccions ramaderes
- Tasques per a la gestió de l’empresa
- Habilitats directives en la gestió de l’empresa
- Tècniques de venda
- Bàsic de producció agrària ecològica
Trobareu tota la informació detallada sobre els cursos disponibles de la FAD 2025 accedint al següent enllaç Informació dels cursos de la FAD 2025. A més, per qualsevol dubte o consulta, podeu visitar el portal RuralCat, on disposareu de recursos i assistència per gestionar la vostra inscripció o conèixer més sobre l’oferta formativa.
Per altra banda, si voleu planificar amb antelació, podeu consultar tots els cursos programats durant l’any en el Calendari Cursos FAD 2025, disponible en aquest enllaç. Aquesta eina us permetrà descobrir altres opcions formatives que s’ajustin a les vostres necessitats i interessos al llarg de l’any.
No deixis passar aquesta oportunitat per créixer professionalment














