L’Escola, en primera persona

Passem el micròfon als nostres alumnes!🎤

Us presentem en Martí Mont, alumne de 2n curs del CFGM Producció Agropecuària! Us explica la seva experiència a l’escola, què és el que més li agrada dels estudis i molt més! 👨🏻‍🌾

Recorda ⤵️ ⁣
🗓️Preinscripcions CFGM: de l’11 al 17 de maig de 2021⁣⁣
🗓️Preinscripcions CFGS: del 25 al 31 de maig de 2021

Som #EscolesAgràries, som futur! Forma’t als nostres centres! 🙌🏻⁣

Cursos primavera-estiu 2021 Escola Agrària de les Borges Blanques

A mitjans de maig iniciarem noves activitats presencials a l’Escola, quines ganes!

Començarem amb el Curs d’Administració electrònica i aplicacions en línia per a explotacions ramaderes, del 12 al 27 de maig de 2021. Aquelles persones que estigueu interessades en assistir-hi, podeu contactar amb els coordinadors del curs (veure el programa del curs) o trucar al telèfon de l’Escola: 973 14 31 69.

Les altres activitats que tenim previstes són:

• Curs de Regulació pràctica de maquinària de tractaments fitosanitaris.
  • Curs d’Innovacions tecnològiques en el cultiu de l’olivera.
  • Curs d’Innovacions tecnològiques en el cultiu de l’ametller.

Us mantindrem informats!

Curs Innovacions tecnològiques en el cultiu de l’ametller

EncapçalamentcursametllerAvui reprenem les activitats de Formació Contínua a l’Escola Agrària de Les Borges Blanques amb el curs presencial d’Innovacions tecnològiques en el cultiu de l’ametller.

Per aquelles persones que estiguin interessades en assistir-hi, podeu contactar amb el coordinador del curs, el Sr. Ventura Viladegut (bviladegut@gencat.cat) o podeu trucar al telèfon de l’Escola: 973 14 31 69.

Cartell i programa del curs

Pràctica de Ramaderia a Sort

Durant dos dies amb els alumnes de segon curs del CFGM i un grup d’exalumnes de l’escola, hem fet una estada a Sort, en el marc de les activitats de ramaderia. Hem pogut viure el dia a dia d’una explotació de cavall de carn, ajudar en el maneig de la reposició, recollir i agrupar animals, maneig de l’alimentació i molt més!!! La millor manera d’aprendre és fer!! També hem gaudit de moments d’esbarjo i descans després d’hores de feina!!! Ha estat una gran experiència, ús deixem amb les imatges recollides en aquest vídeo.