Formació contínua

Les escoles agràries del Departament d’Agricultura realitzen activitats de formació adreçades a professionals del sector rural que volen aprofundir o actualitzar nous aprenentatges en el seu àmbit.

Les activitats de formació contínua es basen en el desenvolupament de diversos cursos i jornades tècniques (incloses dins el Pla Anual de Transferència Tecnològica del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació) de durada variable i que s’imparteixen en diferents formats (presencials, semipresencials i en línia).

Les activitats de formació contínua que es poden realitzar a l’Escola Agrària de Les Borges Blanques són:

• Cursos presencials adaptats a les necessitats del sector agrorural.
  • Jornades i activitats de divulgació de coneixements tecnològics i de gestió amb la participació d’experts procedents d’organismes públics i/o del sector privat.
  • Tutoratge de joves que es volen incorporar al sector agrari a Les Garrigues i altres comarques limítrofes.

Els cursos i jornades impartits a l’Escola Agrària de Les Borges Blanques també són un lloc de trobada de professionals del sector, on es comparteixen coneixences a la vegada que s’estableixen futures col·laboracions entre companys i companyes del sector.