Instal·lacions

En aquest vídeo ús mostrem les instal·lacions de l’escola, podeu veure l’exterior de l’escola amb el magatzem, els hivernacles i els espais enjardinats, i l’interior, tant espais per als alumnes: com aules, zones de descans i de jocs, menjador; com els despatxos del professorat i zones d’administració.

També fem un petit tomb per la finca de l’escola, i que ús descrivim tot seguit.

La Finca

L’Explotació agrícola de l’escola és el principal recurs educatiu del nostre centre. En ella hi desenvolupem bona part de les nostres activitats pràctiques de formació i també s’hi desenvolupen activitats d’investigació agrària per part del IRTA (Institut de Recerca del Departament d’Agricultura). En la nostra finca el IRTA gestiona una de les principals bases d’experimentació en material i cultiu de l’ametller, del qual és una referència internacional. Organitza cada any la jornada tècnica de referència sobre el cultiu de l’ametller a nivell estatal amb la participació d’unes 800 persones.

La nostra explotació agrícola disposa d’unes 14 ha amb cultius tant variats com : Olivera, Ametller, Noguer, Pomera, Perer, Presseguer, Safrà, Ordi, Blat, Ray-grass, Veça, Pèsols farratgers, Triticale, Civada, Panís farratger i altres, amb diferents sistemes de reg (per degoteig, aspersió i tradicional a manta). També disposa de dos hivernacles un per producció hortícola i l’altre per producció de planta.