Pràctica de Ramaderia a Sort

Durant dos dies amb els alumnes de segon curs del CFGM i un grup d’exalumnes de l’escola, hem fet una estada a Sort, en el marc de les activitats de ramaderia. Hem pogut viure el dia a dia d’una explotació de cavall de carn, ajudar en el maneig de la reposició, recollir i agrupar animals, maneig de l’alimentació i molt més!!! La millor manera d’aprendre és fer!! També hem gaudit de moments d’esbarjo i descans després d’hores de feina!!! Ha estat una gran experiència, ús deixem amb les imatges recollides en aquest vídeo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *